Avatar billede musti776 Nybegynder
08. marts 2010 - 15:39 Der er 4 kommentarer

Erfaringer med it projektleder kurser / uddannelser

Hej alle,
jeg vil høre om der er folk herinde der har erfaringer med korte videregående uddannelser / kurser som it projektleder eller lignende.. Jeg arbejder i dag som drift og udviklings asvarlig hvor der også er en hel del projektstyring.

Jeg har fået ok fra arbejdspladsen om at starte på noget uddannelse så er i gang med at undersøge hvad det skal være.

Har kigget lidt på AU uddannelser (akademi merkonom) og nogle kurser som projektleder men er ikke helt sikker endnu.

Er der nogen herinde der har lidt erfaring med lidt forskelligt eller evt. anbefale nogle uddannelsessteder som man kan kontakte.

Anbefaling af kursussteder er også velkommen da ikke alle steder er lige gode til at undervise :)

pft.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. marts 2010 - 21:57 #1
Hmmm. Du kunne også kigge på noget ITIL og Prince2 certificeringer
Avatar billede pkriken Nybegynder
07. december 2010 - 13:17 #2
Hej musti776,

Tak for dit spørgsmål.
Først vil jeg gerne spørge, hvad der er dit niveau af ITIL Service Management uddannelse eller erfaring?

Fra en pre-liggøre spredning perspektiv, før de kan deltage alle pensum og kurser vil jeg foreslå du overveje at læse denne, IT Service Management basierend auf ITIL V3 - Das Taschenbuch ISBN: 9789087531041. Dette er blevet anbefalet af eksperter i branchen.

Hvis derimod du er interesseret i at deltage i et klasseværelse form af uddannelse, Firebrand Training levere 2 dage certificeringskurser, hvor du får certificeret i den pågældende periode eller uddannelse igen gratis. Prøv at udvide din viden i emnet, før du begynder selve træning, på denne måde vil du være langt mere effektivt i at være en succes, når du deltager i klasseværelset akkreditering:- ITIL certification

Hvis du vil have nogle flere tips og nyttige artikler, kan du sende mig på krillpaul@yahoo.com
Avatar billede pkriken Nybegynder
21. december 2010 - 18:05 #3
Så hur har din ITIL strävan gå så långt min vän? Förresten, oroa dig inte, ja Information Technology Infrastructure Library (ITIL) är kompendium och inte en metod för projekthantering. Du har min tillförsikt. Till viss del begrepp och metoder översikt av ITIL är bland de mest erkända teknik för hantering av processer. Ge en övergripande checklista för IT-organisationen har alltid varit i fokus i denna praxis.
Avatar billede idastenberg Nybegynder
28. januar 2011 - 10:45 #4
Jeg arbejder for Firebrand Training,Firebrand tilbyder klassebaserede kurser indenfor IT og projektledercertificeringer. Vi tilbyder kurser der hjælper dig med at forberede dig på din Prince2 & ITIL certificeringseksamen. Kontakt os hvis du leder efter Prince2 & ITIL uddannelse i Danmark.

__________________
Prince2 kursus
ITIL certificering