Avatar billede superdry Nybegynder
08. marts 2010 - 12:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Install OSX 10.5 Leopard på PC SSE CPU ???

Hey jeg sidder lige og overvejer at smide Mac OSX på min vista pc :)

Men der står i denne guide http://osx86.thefreesuite.com/leo_intel.php

At jeg skal have en SSE2 eller SSE3 CPU

Når jeg tjekker i CPU-Z skriver den følgende

MMX,SSE (1,2,3S,4.1)EM64T,VT-x

Og så er spørgsmålet eftersom der står 1,2,3S,4.1 i parentes er min CPU så kompatibel med Mac osx ??

På forhånd tak

Rasmus
Avatar billede superdry Nybegynder
08. marts 2010 - 12:12 #1
Bare glem spøgsmålet om installationen, jeg har lige opdaget at det ikke er noget for mig :)

Men jeg vil stadig gerne vide om min CPU er en SSE, SSE2 eller SSE3 ???
Avatar billede superdry Nybegynder
15. marts 2010 - 10:44 #2
OK
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2011 - 16:46 #3
bius