Avatar billede qqqtrading Praktikant
07. marts 2010 - 19:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

beregning af udgifter til 1 ansat.

Jeg kunne godt bruge nogle oplysninger om, hvad det koster hvis jeg ansætter en person 30 timer om ugen, til 110,- pr. time.
Det som jeg mener er at det jo ikke kun er de 110,- pr time som det koster, der er jo også noget om pensionsopsparing, forsikring, osv.
er der en form for finger regel, eller en formel?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. marts 2010 - 19:18 #1
Jeg har engang læst, hvis man regner med ca. 35% oveni går det ikke helt galt.

Men om det stadig holder, tør jeg ikke sige med sikkerhed.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. marts 2010 - 19:38 #2
Her en lidt ældre tråd, de mener også ca. 35%
http://www.amino.dk/forums/t/15692.aspx
Avatar billede arne_v Ekspert
07. marts 2010 - 20:04 #3
Hvis man regner alt med d.v.s. også kontor plads, PC'ere etc. så skal man snarere regne med +100% oveni den formelle timepris.
Avatar billede qqqtrading Praktikant
07. marts 2010 - 20:08 #4
skriv et svar så jeg kan give point som tak for oplysningerne.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. marts 2010 - 20:23 #5
Velbekomme, svar kommer her.  :-)