Avatar billede imma Forsker
03. marts 2010 - 15:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

indholdsfortegnelse med sidenumre

Hejsa

Skal bruge en indholdsfortegnelse hvor der står f.eks
1. Forord...........................11
2. beskrivelse......................12
3. konklusion.......................13

Hvis man bruger word og laver alle de prikker der, så flagrer de tal der står ude til højre - hvordan får jeg dem til at stå snor-lige.

hilsen Jon
Avatar billede tjp Mester
03. marts 2010 - 15:57 #1
Ved at bruge overskrifter og bagefter generere en indholdsfortegnelse. :-)
Avatar billede tjp Mester
03. marts 2010 - 16:17 #2
Alternativt, brug skrifttype med ens bredde for bogstaverne, fx Courier New.
Avatar billede lwi Nybegynder
04. marts 2010 - 07:35 #3
Enten skal du bruge headings (overskrifter) og lade Word selv lave indholdsfortegnelsen. Eller du skal indsætte sidetallet med en tabulator, og når du opretter tabulatorstoppet, sige, at punktum skal være fyldtegn