Avatar billede Bremer15 Nybegynder
28. februar 2010 - 16:55 Der er 1 kommentar

xbox 360 live forbindelse til internet fejl ! HJÆLP!

hejsa :D

jeg har en xbox som ikke kan oprette helt forbindelse til internettet.... det ser således ud på min skærm : http://services.support.microsoft.com/library/images/support/kbgraphics/Public/EN-US/Xbox/LIVE/Dashboard/MyXbox/SystemSettings/NetworkSettings/NetworkTest-InternetFail.jpg

den har oprettet forbindelse til min router men kan ikke til internettet...

jeg har stofa internet, jeg har indtastet WEP adressen på min xbox, på min computer her, skal man indtaste sign on ID, nogen foreslag ?? hjælp mig
Avatar billede stanthevan Nybegynder
25. marts 2010 - 23:21 #1
Hej har selv haft de samme problemer lige indtil idag, hvor den førhen skrev "Can't obtain ip-adress" osv. Prøv at slukke for alt dit udstyr. efter 1 min tænder du din modem, efter det minut tænder du for din router, endnu 1 minut din xbox osv. se http://support.xbox.com/support/en/us/nxe/xboxlive/troubleshooting/NetworkHelp_dynip.aspx

Solution 3: Reset to factory defaults
Note Before you reset your Xbox 360 console's settings, make sure that you document the current dashboard settings in case you need to restore your settings later.

Reset your Xbox 360 console's network settings to the default settings. Here's how to do this: 1.  Turn off your console.
2.  Wireless connection only: Unplug the Xbox 360 Wireless Networking Adapter from the USB port.
3.  Turn on your console.
4.  Go to My Xbox, and then select System Settings.
5.  Select Network Settings, and then select Configure Network.
6.  On the Additional Settings tab, select Restore to Factory Defaults.

Note This will only reset the network settings. This will not affect any other console settings.
7.  Turn off your console.
8.  Wireless connection only: Again plug the Xbox 360 Wireless Networking Adapter in to the USB port.
9.  Turn on your console.
If you receive the same error message, please try the next solution.