Avatar billede nickwan Nybegynder
28. februar 2010 - 13:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

pc kan ikke trække ret meget?

Hej der ude.

Jeg har en selvbyg pc som jeg ikke syntes kører særlig godt i spil, i forhold til hvad jeg syntes den burde.

For at spillene kører optimalt bliver mine indstillinger nød til at være så ledes:

Call Of Duty: Modern Warfare 2:
Opløsning: 1024x768
detaljer: jeg har måtte slå skygger og diverse andre ting fra

Battlefield Bad Company 2:
Opløsning: 1024x768
detaljer: overall details er på low

Pc:
OS: Windows 7 Ultimate 64bit
Bundkort: Asus P5ND2 SE
Cpu: Intel Core 2 Quad Q6600 - 2.40GHz
Cpu Socket: 775 LGA
Ram: 4x1024 MBytes
Grafikkort: NVIDIA GeForce 8600 GT - 1024 MBytes
PSU: 400 Watt

Altså jeg burde mene at den skulle kunne kører spillene lidt bedre? den eneste fejl jeg sådan lige kan se skulle være min psu hvis det er rigtigt så må i meget gerne linke den jeg burde bruge.
Men ellers vil jeg meget gerne vide hvad det kan være? og som sagt så tror jeg kun at det er psu hvis der er en der kan sige det med sikker hed ville det være dejligt:)

på forhånd tak :)
28. februar 2010 - 14:15 #1
Tanke:
* Har du 100% styr på WIN7 driverpakker til ALT din hardware ?
* Har du 100% styr på WindowsUpdate elementer ?
Avatar billede nickwan Nybegynder
28. februar 2010 - 14:21 #2
jeg har opdatere mit grafikkort og lyden på bundkortet,

hvad mere burde jeg opdatere?
nu vi snakker om at opdatere skal jeg så egentlig også opdatere selve bundkortet og hvad med bios?
28. februar 2010 - 14:38 #3
Nok ikke BIOS; men så meget som muligt af 'andet' - Check i ENHEDSHÅNDTERINGEN ...
Avatar billede nickwan Nybegynder
28. februar 2010 - 16:03 #4
den siger:

Multimedialydkort men det er et lydkort der sidder i som ikke virker og som jeg ikke bruger.

PCI-inputenhed hvilket jeg ikke ved hvad er? eller jeg ved godt hvad pci er men ved ikke hvad det betyder:)

og ukendt enhed?
Avatar billede Bremer15 Nybegynder
28. februar 2010 - 16:19 #5
hvad har det kostet dig at lave din pc? osv... skal nemlig selv til at bygge en .. måske jeg kunne få lidt hjælp fra dig.
Avatar billede nickwan Nybegynder
28. februar 2010 - 16:22 #6
hvis du vil ha hjælp så opret et spørgsmål i stedet for at bruge mit spørgsmål på det:) jeg har også fået hjælp til min pc så mit bedste forslag er at oprette et spørgsmål og prøv at søg her inde der er sikkert massere der allerede har stillet det spørgsmål før:)
Avatar billede nickwan Nybegynder
01. marts 2010 - 20:35 #7
hmm lukker:)