Avatar billede tinto Nybegynder
27. februar 2010 - 10:34 Der er 2 kommentarer

Pcén hænger indimellem!

Hej!
jeg har de sidste dage oplevet at pcén - kører windows 7 - hænger.
Den lille blå ring står og kører uden at der sker noget. Efter et 1-2 minutter kører den så igen. Det er ikke kun i forbindelse med internettet. Kan også opstå f.eks. når jeg skriver i words.
Det er meget frustrerende. Problemet opstår pludselig! der kan godt gå 10-20 minutter i mellem hver gang det hænder.
Der er ikke lagt nye programmer ind efter fejlen er opstået!
Nogen der har en løsning uden at jeg skal til at tage back-up og sætte maskinen tilbage som ved køb.
Michael
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2010 - 10:47 #1
det kan muligvis være noget med denne her at gøre

http://support.microsoft.com/kb/220902
se under det her

Opret forbindelse til internettet via et lokalt netværk

kig alle dine drivere efter på dit bundkort
netværks driver f.eks

det man generelt kan gøre er at deaktivere alle tilføjelsesprogrammer- det er dem man accepterer på forskellige sider. derefter aktiverer man dem en efter en indtil synderen dukker op - det er mere hvis det er explorer der driller men det er mere omfattende så derfor kan du også gøre det her måske i stedet for

nulstil din explorer
staret browseren op
i øverste højre hjørne tryk funktioner
internetindstillinger
avanceret
nulstil
luk browseren og start den op igen og lav de indstillinger du vil bruge

m.v.h
Avatar billede muunsim Nybegynder
27. februar 2010 - 11:14 #2
Jeg havde samme problem på min splinter nye stationære med windows 7 - viste sig at der var problemer med at de RAM jeg havde var for høj hastighed.

Har du o.c.'ed dine ram eller andet i din computer?