Avatar billede Henry Novice
24. februar 2010 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HyperV netværksproblem

Jeg har installeret en virtuel server 2008 32 bit på en 2008 R2 64bit, den 2008 der er vituel mangler drivere til netkort mm. hvordan løser jeg det
Avatar billede sup3rior Nybegynder
01. marts 2010 - 13:20 #1
Du installerer integration Components fra Hyper-V manager, så bliver driverne loadet...

Hvis du åbner konsol vinduet til gæst maskinen (ie. din 2008 maskine), så vil du på en af de faner du kan trække ned finde integration components...
Avatar billede Henry Novice
02. marts 2010 - 22:41 #2
jeg installerede SRV2008 SP2, så virkede det hele
Avatar billede sup3rior Nybegynder
03. marts 2010 - 08:10 #3
Til evt. fremtidig hjælp for andre, skyldes det at den seneste version af Hyper-V driverne er inkluderet i SP2. Da 2008 blev frigivet var Hyper-V stadig i beta stadiet hvorfor ikke alt virkede korrekt altid...
Så ja, man kan installere SP2 eller integration components...