Avatar billede photop Nybegynder
22. februar 2010 - 13:35 Der er 7 kommentarer

Overføre spildata til Steam

Jeg har Trackmania Nations liggende på min computer. Har netop installeret den på Steam også, og vil gerne have flyttet mine spil-data over, så jeg ikke skal starte forfra med banerne.

Er der en funktion til dette, eller kan man flytte data manuelt (og i så fald, hvorfra og hvortil?)
Avatar billede ccc38941 Nybegynder
23. februar 2010 - 10:54 #1
det barre savegamet vi taler om ikke
Avatar billede photop Nybegynder
23. februar 2010 - 14:31 #2
Jo. Jeg kan godt lokalisere mine spil-data til Trackmania, men mappe-strukturen er ikke den samme i Steam-installationen. Så jeg mangler at finde ud af hvilke(n) fil(er) der skal flyttes, og hvortil.
Avatar billede ccc38941 Nybegynder
23. februar 2010 - 14:57 #3
det er nemmer bare og skrive din kode ind i steam og downloade spillet hvis ikke kan du lave en genvej i steam
Avatar billede photop Nybegynder
23. februar 2010 - 15:43 #4
Jeg har logget på med samme bruger og kode via Steam-installationen af spillet., og den online score husker den fint. Men alle tider/medaljer/unlocks på de lokale baner er nulstillet.
Avatar billede ccc38941 Nybegynder
23. februar 2010 - 15:49 #5
prøv og se om du kkan finde et saves du kan flytte over i steam, hvor du har downloadet spillet, har ikke nogle rigtig ide men det er noget data du skal flytte over i din steam installation
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
23. februar 2010 - 15:56 #6
Jeg ved ikke om det er det samme med counter-strike, som det er i Trackmania Nations. Men hvis det er, så er det bare at gå ind i filplaceringen og finde banerne, og derefter kopiere dem videre til den ønskede position...
Avatar billede ccc38941 Nybegynder
23. februar 2010 - 17:37 #7
ja noget  ignene det, men husk på at steam updater dine ting selv så du kan risikere at kortene er updated