Avatar billede moffedrengen Nybegynder
21. februar 2010 - 18:41 Der er 2 kommentarer

Jævnlige udfald både lan OG wan

hej folkens.
Jeg har et ret belastende problem. for nogle måneder siden fik jeg fibernet ( kører fabelagtigt! ).
i den forbindelse var jeg ude og købe mig en nu tråløs router, der kunne sammen med fibernettet ( sagde de hos datatel ) . Anyways var min gamle linksys router udtjent. ( den havde også udfald! )
det er underligt, for ligepludselig så er der ikke forbindelse til dele af netværket og eller internettet. så skal jeg logge af og logge på igen, og så kan jeg være heldig at der er hul igennem.
Der er fuld signal på den bærbare hele tiden, jeg kører wpa2 nøgle på det trådløse ....

Hvad kan det være der er skyld i at jeg ikke kan have stabilt internet/netværk?
Avatar billede knuf Nybegynder
21. februar 2010 - 21:05 #1
Kan du "se" din router eller forsvinder den også.

Har haft problemer med, at jeg kun kørte lokalt, dvs intet internet.
Det var fordelingsboksen, der var gået.

Måske du skulle checke med din udbyder, når du igen mister forbindelsen.
Avatar billede moffedrengen Nybegynder
22. februar 2010 - 20:25 #2
det lader kun til at det er den trådløse lan del den er gal med.. eller ihvertfald er det når jeg sidder med den bærbare og pludseligt  staller den bare hvad indgår internettet. Jeg falder af msn og kan ikke surfe.. jeg har endda problemer nogengange med at se youtube eller andre strems, fordi den hakker i det..

og ja, jeg kan godt se min router :)