Avatar billede katten1234 Nybegynder
17. februar 2010 - 17:38 Der er 2 kommentarer

ASUS N61Ja

HVad siger i til denne her computer: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=721390 , er den værd at købe eller er der nogle bedre i samme prisklasse 7000 kr ?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
19. februar 2010 - 19:59 #1
Absolut en bærbar som kan anbefales og ASUS som mærke er kvalitet. Synes ikke jeg har oplevet ret mange ASUS-maskiner med fejl og mangler, i fht. mange andre producenter som fx HP, Acer osv... ASUS er rigtig godt. Og maskinen er kraftfuld, og så synes jeg ikke at den er særlig dyr i fht. hvad den indeholder. Kunne godt selv overveje den.
Avatar billede katten1234 Nybegynder
20. februar 2010 - 14:43 #2
Ja rigtig fed computer, men der er desværre ingen som har den på lager her i danmark, og asus har prblemer med leveringen!
Men hvis du finder den, å må du erne give lyd !