Avatar billede Mass Nybegynder
16. februar 2010 - 18:49 Der er 4 kommentarer

Hvem leverer stabil hosting

Hej

Vi står og skal have skiftet hostingsselskab, da vores nuværende hosting, nu er gået ned 2 gange på 1 mdr, grundet at vores memory var blevet fyldt op(det sagde selskabet til os)

Jeg ved godt man ikke kan garentere 100% oppetid, men 2 gange på èn mdr. er måske lige sjovt nok.

Er der nogle der har erfaringer med gode hostingsselskaber ?

Betingelser: de skal have support 24 timer i døgnet.
Avatar billede mpjc Nybegynder
16. februar 2010 - 19:13 #1
Jeg har altid været glad for Scannet.dk (www.scannet.dk).

Men det er helt sikkert at du nu vil modtage 100 forskellige anbefalinger, for dette er næsten ligesom religion.
Avatar billede pc-gram Nybegynder
16. februar 2010 - 19:35 #2
Jeg selv været igennem en del hoteller og er nu faldet til ro hos Surftown (erhverv).

Her ud over kan jeg anbefale at tjekke webhoteller (og udbydere af andre ydelser) på trustpilot.dk
Avatar billede mortvader Nybegynder
16. februar 2010 - 20:03 #3
Enig i www.scannet.dk

Også www.webhosting.dk er rigtigt gode, og billige oven i købet.
Avatar billede it-dk Nybegynder
18. februar 2010 - 18:24 #4
Hej

At din udbyder siger at memory er fuldt kan måske skyldes at jeres side afvikler mange film?

Hvis du har mange besøgende og bruger en del trafik f.eks. pga film på din side vil jeg tror du kan få flere problemer med andre nye udbyder.

Ved du hvor mange besøgende du har og hvor meget trafik du bruger?
Ofte hænger dette sammen med hvor meget en server skal arbejde.