Avatar billede mrwheel Nybegynder
14. februar 2010 - 11:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Diagram oprettelse

Hej alle

Jeg har lavet et regneark, der udregner ens BMI, det jeg så ønsker at gøre smart er at have et diagram ved siden af en tabel hvor den vejet vægt og det udregnet BMI indsættes manuelt.

Denne tabel skal så sende data til diagrammet men hvordan jeg lige gør det kan jeg ikke finde ud af. Det er Excel 2007 jeg bruger til formålet.

Hvis det er så kan i bede om filen ved at kontakte mig på info(at)handikapinfo.dk
Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
14. februar 2010 - 14:46 #1
Hej mrwheel

Har sendt dig en mail så du kan sende filen til mig

Lars
Avatar billede mrwheel Nybegynder
14. februar 2010 - 18:20 #2
Det var lige som det skulle laves. Skriver du et svar?

Hvor kan man lære mere om excel og mulighederne med bl.a. diagrammer?

PS.
Hvis andre er intresseret kan jeg sende det til jer på e-mail.
Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
14. februar 2010 - 21:35 #3
Et lille svar
Avatar billede Soegaard80 Nybegynder
14. februar 2010 - 21:38 #4
Hvis du er klar på lidt hjemmestudie kan jeg varmt anbefale hjemmesiden Libris.dk. De sælger nogle letlæselige og forståelige bøger. Jeg har også været på noget åbent it-værksted på det lokale uddannelsescenter. Det har også givet nogle gode erfaringer.
Avatar billede prinsib Seniormester
16. februar 2010 - 14:58 #5
Hej mrwheel.
Jeg kunne godt tænke mig at se dit ark.
ib@iof.dk
Ib
Avatar billede mrwheel Nybegynder
16. februar 2010 - 15:03 #6
Det er hermed sendt til dig Ib
Avatar billede prinsib Seniormester
16. februar 2010 - 15:13 #7
Hej Henrik.
Det var hurtigt. Mange tak.
Ib