Avatar billede brian_j Nybegynder
12. februar 2010 - 12:55 Der er 1 løsning

Ikoner er væk

Mine ikoner på skriverbordet er nogle gange væk når jeg starter den bærbare pc, med windows 7.
Fluebenet i "vis ikoner på skrivebordet" er markeret, men jeg kan så fjerne fluebenet og sætte det igen, så kommer alle ikonerne frem igen, men det er jo lidt irreterende at gøre hver gang.
Endvidere er proceslinien også lavet så den forsvinder automatisk, selv om jeg har fjernet fluebenet i "Skjul proceslinjen automatisk", så laver den ofte efter en genstart selv fluebenet i dette felt igen.
Nogle gode råd til at få "maskinen" til at huske?
Avatar billede brian_j Nybegynder
31. august 2010 - 08:16 #1
Reinstallation løste det.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester