Avatar billede Nevz Nybegynder
12. februar 2010 - 08:48 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

CPU køb

Er der nogen af CPU guruerne,der kan pege mig i retning af den bedste Quad core for pengene?Best bang for the buck?
MoBo,RAM og graphic kort kan jeg finde,men jeg syntes det er lidt af en jungle med de processors.Jeg spiller kun en gang imellem.Det jeg er intereseret i,er en god stærk Quad core der kan følge med,hvis jeg begynder at spille mere,hvilket jeg jo nok gør.Jeg ved 6600 var et godt bud for et stykke tid siden,hvordan med idag?

På forhånd tak.

Nevi
Avatar billede coderdk Praktikant
12. februar 2010 - 08:57 #1
Hvad må den koste? Jeg ville vælge en Core i5 eller i7 ;)
Avatar billede Nevz Nybegynder
12. februar 2010 - 09:03 #2
Jeg havde tænkt mig et sted mellem 1500-2000.i5-7 og 9 serien er specifikt til spil.Jeg har ikke brug for så meget kraft.Det var mere en stærk Quad processor,hvor jeg kan finde en der er bedst til pengene som 6600 var på et tidspunkt?
Tak for dit svar.:)
Avatar billede justrace Novice
12. februar 2010 - 09:38 #3
Q9550 er nok der du får mest for pengene lige nu.
Avatar billede Nevz Nybegynder
12. februar 2010 - 09:42 #4
Tak skal du have,og god weekend.