Avatar billede giorgio Nybegynder
05. februar 2010 - 14:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad mener du om cloud computing

Hej eksperter

Jeg kunne godt tænke mig at høre andres meninger om hvad i ser af muligheder i cloud computing. Mange virksomheder er godt igang med at lave platforme, software as a service.

Men hvad ser du som mulighederne i cloud computing?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. februar 2010 - 14:33 #1
Genialt. Styresystemerne bliver overflødige, måske ikke lige i morgen, meeen... Man kan tilgå sine ting, ligemeget hvor man er. PC booter på et par sekunder osv osv. Jeg er kun positiv til det.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
05. februar 2010 - 14:43 #2
til nogen ting er det fint, men jeg skal ikke have mine ting til at ligge i skyen.
Af flere grunde....
Hastighed
Sikkerhed
Mængden af data jeg har
og jeg kan stadig tilgå mine data remote, selv om de ligger hjemme
Avatar billede thov Forsker
05. februar 2010 - 15:41 #3
Og hvor sikrede er kundernes data så lige ?
For ud over 'indbrud', kommer der nye til - konkurser, firmaopkøb m.m.
Det er allerede sket, at cloud-brugere har fået beskeden: "Red hvad reddes kan - du har 8 dage til det" - nogle mistede alt, andre mistede kun lidt.
Avatar billede giorgio Nybegynder
06. marts 2012 - 09:46 #4
Tak for jeres svar ;)