Avatar billede bimbo111 Nybegynder
05. februar 2010 - 10:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Iframe position

Kan man bestemme hvilken del af siden et iframe skal vise? Jeg tænker på at lave en forside til min browser, der viser nogen udsnit af forskellige sider.. Men jeg er ikke interesseret i at se hjørnet af dem alle sammen.
Avatar billede a2p-dk Nybegynder
06. februar 2010 - 21:26 #1
Som du kan se her http://w3schools.invisionzone.com/index.php?showtopic=5868 kan det kun lade sig gøre internt på et domæne.

Så derfor kan du IKKE:

din-side.dk viser google.dk i iframe

men GODT:

din-side.dk viser din-side.dk/hvad_du_nu_vil_vise.html.

Så lige en hurtig idé.

Du kunne jo lave en side vis.php der viser en iframe på 10000px x 10000px og i den iframe vises så din gældende side eg. google.dk

Så kunne du jo vise vis.php?url=gooogle.dk i din iframe på hoved siden og scrolle den side.
Avatar billede a2p-dk Nybegynder
06. februar 2010 - 21:27 #2
Men ved ikke om det virker !?

Hvis du kaster dig ud i det. Vil du så ikke give mig besked. ?
Avatar billede bimbo111 Nybegynder
02. januar 2011 - 17:08 #3
Fandt ingen løsning