Avatar billede koldkaffeernederen Nybegynder
01. februar 2010 - 12:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Feed til webside

Hej Eksperter

Jeg har prøvet at søge lidt her på siden og google for at finde den nemmeste (da jeg er begynder) måde at få vist et feed på ens egen webside (php).

De produkter jeg har prøvet har jeg med mine evner ikke kunnet få til at fungere eller også har der været et link ala "FeedWind" der ikke må slettes.

Er der nogen der har et bud på en nem løsning?
Avatar billede repox Seniormester
01. februar 2010 - 13:59 #1
Ja, et bud på en nem løsning er at hente feed'et med cURL og så iterere over de RSS items der må være med SimpleXML.

Men jeg har en fornemmelse om at det 'bud' du søger er en komplet løsning, du bare kan liste ind i din eksisterende kode?
Avatar billede koldkaffeernederen Nybegynder
01. februar 2010 - 14:34 #2
Ja det er hvad jeg søger. En "færdig" løsning der er nem at implementere uden alt for mange tilrettelser m.m.
Avatar billede repox Seniormester
01. februar 2010 - 14:52 #3
Så springer jeg fra her og lader en anden af Ekspertens brugere overtage, hvis denne skulle have lyst...
Avatar billede hrole Mester
01. februar 2010 - 20:07 #4
Hej,

Jeg har lavet et script som henter oplysninger fra en mysql db og ind i et rss feed. Er det noget i den retning du søger?
Avatar billede koldkaffeernederen Nybegynder
02. februar 2010 - 14:21 #5
Desværre. Det er mere at hente oplysninger fra et feed og "sætte" det ind på websiden - som på www.overskrift.dk (nederst på siden)
Avatar billede hrole Mester
02. februar 2010 - 14:59 #6
Ok, det har jeg desværre ingen bud på.
Avatar billede mikaelch Novice
11. februar 2010 - 01:11 #7
nemmeste er at oploade en wordpress til hjemmesiden der er en rss - feed på denne side
Avatar billede koldkaffeernederen Nybegynder
13. oktober 2010 - 10:48 #8
lukker