Avatar billede zkov82 Nybegynder
29. januar 2010 - 05:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backtrack 3 usb boot på HP Mini 2133

Er der nogen der har erfaringer med at køre BT3 via usb boot på en 2133'er?

Jeg får at vide at jeg ikke har nogen skærmenhed, så den vil ikke boote op i en GUI.

Jeg har haft det til at virke før, men kan ikke huske hvordan.

help?
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. januar 2010 - 20:36 #1
Jeg vil anbefale dig at kigge forbi IRC serveren freenote og stille spørgsmålet på #offsec kanalen eller se på remote-exploit's hejmmeside eller backtracklinux blog hvor du kan få præcis hjælp til dette
Avatar billede zkov82 Nybegynder
22. november 2010 - 10:24 #2
jeg ifk det faktisk til at virke...
smid et svar...
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. november 2010 - 11:03 #3
OK