Avatar billede allegro Nybegynder
27. januar 2010 - 20:24 Der er 1 kommentar

Word 2008 mac visning kontra word 2007 PC visning

Jeg har vænnet mig til visningen i Word 2007 til PC hvor funktionerne ligger i en række forskellige faner.

I mellemtiden har jeg så rekvireret Word 2008 til min mac og den benytter ikke disse faner, men har funktionerne liggende i topmenuerne.

Hvordan får jeg fane-visningen på Word 2008 til mac?

Tak
Avatar billede vejmand Juniormester
27. januar 2010 - 21:27 #1
Det tror jeg ikke du kan.
Jeg har læst flere spørgsmål/kommentarer om det samme, og endnu ikke set en løsning.

Prøv at søge på Google efter: "Word 2008" interface ribbon