Avatar billede t-rex Nybegynder
25. januar 2010 - 13:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Thunderbird send mail som outlook exp...

Hej

Jeg har installleret thunderbird og det hele fungere fint men... når jeg så har modtaget en mail og vil besvare den indsætter den det som jeg skriver neden under den oprindlig tekst.

Det vil sige det jeg gerne vil er at når jeg besvar en mail skal min besvarelse komme øverst og ikke nederst...

håber der er en der ude der ved hvad jeg skal indstille for at det virker.
Avatar billede circadian Nybegynder
25. januar 2010 - 14:01 #1
Avatar billede t-rex Nybegynder
25. januar 2010 - 14:37 #2
klasse det var det jeg skulle bruger smider du et svar
Avatar billede circadian Nybegynder
25. januar 2010 - 14:41 #3
Jep