Avatar billede miria Nybegynder
25. januar 2010 - 13:12 Der er 4 kommentarer

opstart

Når jeg forsøger at starte min PC-er op kommer jeg kun til et sted i bios'en. Den fortæller mig hvilke harddiske og drev jeg har, men stopper derefter ved primary et eller med kolon efter og en blinkende streg.
Jeg har prøvet at F2 og F11 men uden der skete noget, hvad kan der være galt ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. januar 2010 - 13:48 #1
Hvilket styresystem?
Avatar billede miria Nybegynder
25. januar 2010 - 13:56 #2
xp
jeg skal måske bare min diskette i under opstart
Avatar billede miria Nybegynder
25. januar 2010 - 13:59 #3
ja, nu er det jo ikke en diskette, men en cd-rom som jeg har programmet på
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. januar 2010 - 14:07 #4
Ja hvis den starter på Cd ellers skal du i bios sætte den til at starte fra Cd, nu kommer det jo også an på hvilken bios det er nogle skal du trykke DEL på for at komme ind i bios andre F2 og andre ESC