Avatar billede thomas_buhl Nybegynder
24. januar 2010 - 12:14 Der er 6 kommentarer

posistion fixed

Hej.
På wiisoftmod.dk/forums/ Har jeg sat en reklame div ind.
Problemet er at når opløsning bliver for lille kommer div'en ind over forumet. Nogen der har en god løsning på det ?
Avatar billede Gaerwyn Nybegynder
24. januar 2010 - 13:07 #1
hvis brugeropløsningen gør at reklamen bliver skubbet, er det som om reklamen enten er for stor, eller at brugeren bruger en absurd lav opløsning (mindre end 1024x768) :)
Avatar billede thomas_buhl Nybegynder
24. januar 2010 - 13:14 #2
Det er lige ved den opløsning det går galt
Avatar billede thomas_buhl Nybegynder
24. januar 2010 - 13:15 #3
er det muligt at få den div til at floate mod en anden div, også kun få den til at være fixed i toppen så den følger med ned hver gang med ikke til siderne ?
Avatar billede Gaerwyn Nybegynder
24. januar 2010 - 13:21 #4
tja tjo, du kan tilføje følgende til din div i css'en: overflow: hidden
Avatar billede thomas_buhl Nybegynder
24. januar 2010 - 14:22 #5
vil ikke hjælpe noget har lavet en js kode der klare det hele. :)
ellers tak for hjælpen. nu klare den alle opløsninger
Avatar billede mireigi Novice
29. januar 2010 - 12:15 #6
Du må gerne skrive din løsning herinde så andre brugere kan have gavn af den.

Husk også at lukke spørgsmålet.
Det gør du ved selv at skrive et svar og så acceptere det.