Avatar billede klausdd Nybegynder
22. januar 2010 - 17:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

NBI- og NCO-filer! Hjælp! 150 Point

Hej Folkens

Jeg har et større problem. Jeg har lavet en back-up af min computer (Husker ikke med hvilket program), og efterfølgende formateret, tænkte jo nu var de i trygge hænder.

Men så skulle jeg åbne dem, og det kunne jeg så ikke. Der ligger nærmest en "hovedfil", som er en .NBO-fil og så ligger de enkelte filer i .NCO format.

Jeg har fundet ud af jeg kan åbne en fil af gangen, ved hjælp af win-rar, men så får jeg jo aldrig alle min uendelig mange billeder (Og andet, men mine digitalfoto er de vigtigste).

Håber nogle kan hjælpe med et program, eller et andet fif til at løse problemet.

- Klaus D D
Avatar billede klausdd Nybegynder
22. januar 2010 - 21:26 #1
Please nogen der kan hjælpe!
Avatar billede Beach Mester
23. januar 2010 - 06:31 #2
Hvis du følger op på dine gamle spørgsmål kan det være der kommer mere respons på dine nye spørgsmål;-)

http://www.eksperten.dk/spm/890622

//B
Avatar billede klausdd Nybegynder
23. januar 2010 - 13:31 #3
Jeg er forholdsvis ny bruger herinde, og svarene hjalp mig ikke, men fik løst problemet på anden vis. Men vil da gerne vide hvad jeg kunne/skulle have gjort anderledes!
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2010 - 13:01 #4
http://www.eksperten.dk/faq

Generelt er det en god ide at skrive hvis man får løst sit problem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2010 - 13:02 #5
Men for at svare på dit spørgsmål, så er det Nero filer.
Avatar billede klausdd Nybegynder
21. marts 2010 - 18:06 #6
Ja ved jeg, men kan ikke få filerne konverteret.!
Avatar billede klausdd Nybegynder
29. juli 2010 - 15:32 #7
Lukker uden dækkende svar!