Avatar billede tast Nybegynder
18. januar 2010 - 23:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere sider i word

Jeg har lavet een side i word, som jeg gerne vil have mange kopier af i samme dokument

Den gode gamle copy/paste løsning dur ikke rigtig her.

Så jeg har brug for een af to løsninger:

1) Hvordan opretter man f.eks 5 blanke sider i word(istedet for at den først smider en side på når cursoren kommer hele vejen igennem siden)

2) Man har en standart side(med alle de ting på som man har lavet) som man så får word til at kopiere t.eks 5 gang i samme dokument.
Avatar billede tjp Mester
18. januar 2010 - 23:25 #1
Slutter siden af med et sideskift.. Findes under "Indsæt >> Sideskift m.m...." i Word 2003.
Avatar billede store-morten Ekspert
18. januar 2010 - 23:27 #2
Indsæt --> Sideskift mm --> Næste side
Avatar billede tast Nybegynder
20. januar 2010 - 11:04 #3
tjp: Super det virker fint,- smid et svar....
Avatar billede tjp Mester
20. januar 2010 - 11:59 #4
Here U R.. :-)