Avatar billede tekker Nybegynder
15. januar 2010 - 11:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program til hjemmeside

Hej

Ja det her spørgsmål er der nok andre der har stillet, men jeg har ikke rigtig kunne finde noget på det. jeg skal have lavet en hjemmeside, og har rodet lidt med Publisher 2007, det er også gået meget godt, selv om det måske ikke er det bedste program, har jeg læst, problemet kom da jeg skulle centere siden. spørgsmålet er om der findes et program der ligner Publisher 2007, da det med koder ikke lige er mig...
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. januar 2010 - 11:09 #1
Kig på Stones WebWriter der er gratis og ganske god

http://www.stoneware.dk/
Avatar billede tekker Nybegynder
15. januar 2010 - 11:20 #2
Jeg kikker lige på det og vender tilbage
15. januar 2010 - 11:56 #3
En "efterfølger" til FrontPage -> [Microsoft Expression Web]
http://www.microsoft.com/expression/
Avatar billede jdann Mester
15. januar 2010 - 11:59 #4
Hejsa
Nu ved jeg ikke på hvilket webhotel din hjemmeside skal ligge.
Jeg har brugt www.one.com
Dette webhotel har desuden et program som du kan benytte.
Jeg har lavet en hjemmeside der og jeg var helt på bar bund.
Der er ingen koder - der findes glimrende support ( chat) - og alt fungerer. Du kan rette/redigere som du har lyst til.
Hvis du vil se "min" hjemmeside lavet med dette program - www.slagelsejazz.dk

Jørgen
Avatar billede tekker Nybegynder
15. januar 2010 - 12:18 #5
Det er www.one.com jeg syntes ikke der var så meget at byde på, men kan da nok se at din side ser fin ud. jeg har kikket lidt på Stones WebWriter, den er ikke lige mig
Avatar billede egzonrh Nybegynder
15. januar 2010 - 20:08 #6
Jeg holder helt sikkert med jdann. Jeg har også brugt www.one.com, og har lavet professionelle skabeloner. Det kræver ikke kodning. Medmindre man vil lægge noget javascript ind, hvilket er også ret nemt, da man bare skal kopier og indsætte koden fra en eller en anden vejledning.

Jeg har fx lavet de her skabeloner ved hjælp af one.com' virtuelle redigeringsprogram:
http://img64.imageshack.us/img64/62/59588184.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/5149/54134357.jpg

Skabelonerne er selfølgelig ikke lavet helt. Der skal redigeres en hel masse ting ind før det ser helt professionelt ud.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
15. januar 2010 - 20:09 #7
Forresten, nice hjemmeside jdann:)
Avatar billede tekker Nybegynder
16. januar 2010 - 17:30 #8
Hej igen

jeg har kikket lidt på sagen og er blevet enig med mig selv om jeg prøver at arbejde videre med den www.one.com har, ja det er en fin side jdann, han har givet mig nogle ideer så point til ham
Avatar billede jdann Mester
16. januar 2010 - 18:14 #9
mange tak -

Jørgen