Avatar billede tm85 Nybegynder
09. januar 2010 - 22:57 Der er 15 kommentarer

Hjælp!!!!!

Hej allesammen.

Hvis man har fået en fil tilsendt pr mail, og man har arbejdet på den i word, ikke fået den gemt og kommer uheldigvis til at genstarte com. er filen så bare helt væk??
håber der er nogen der kan hjælpe derude???
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
09. januar 2010 - 23:00 #1
Det kommer an på, om Word er blevet afsluttet forkert.
Hvis det nu skulle ske, at det var afsluttet forkert så burde du gerne kunne forsætte fra, hvor du slap.

Men hvis dette ikke er sket, så er det nok tabt.
Avatar billede tm85 Nybegynder
09. januar 2010 - 23:03 #2
jeg var ved at installere en virusscanner og sku i den forbindelse så genstarte. så lukkede alle programmer ned og da jeg tændte igen var de ugemte filer væk.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 23:07 #3
Jeg tror det er muligt.. prøv evt. følgende (ej testet)

Åben word filen via mail programmet ... tryk på gem som, og lur stien .. luk programmet uden at gemme word filen ..

følg stien og se om der er nogle temp files du kan bruge til noget ..
Avatar billede tm85 Nybegynder
09. januar 2010 - 23:21 #4
Nu jeg desværre ik den bedste til det com. men gjorde som du sagde. ku se da jeg åbnede filen at der stod Opgave_5(2). da jeg skrev på den før hed den Opgave_5(1) så sys da det er logisk den stadig er der.. men har jo aldrig gemt eller noget.. men sys ik det virker på den måde du sir.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 23:30 #5
Ok, fandt du ud af hvor work gemmer dine filer ?... hvis den er gemt noget nogen steder, så kan det kun være der...
Avatar billede tm85 Nybegynder
09. januar 2010 - 23:31 #6
Det ska lige siges at jeg har Vista udgaven men har Word 2007
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 23:31 #7
work = outlook/mailprogram ...
Avatar billede tm85 Nybegynder
09. januar 2010 - 23:32 #8
Ja men der er en masse mapper. og den ville komme til at ligge udenfor alle mapperne i det der hedder Dokumenter
Avatar billede tm85 Nybegynder
09. januar 2010 - 23:36 #9
Og har fået opgaven tilsendt på hotmail.com
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. januar 2010 - 08:14 #10
Ligger opgaven ikke stadig i den mail du har fået tilsendt?
Avatar billede tm85 Nybegynder
10. januar 2010 - 08:24 #11
Har åbnet den tilsendte fil fra hotmail, arbejdet på den, ikke gemt den på min com, og så skulle com genstartes og væk var den.

så må åbne filen igen, og starte arbejdet forfra.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. januar 2010 - 08:39 #12
Det er en løsning at starte forfra igen.

Men når du har åbnet den fra hotmail, så ligger den jo nok i en TEMP folder.

Har du prøvet at søge efter filens extension. I dette tilfælde *doc. Da du har åbnet den direkte fra hotmail, vil du ikke kunne søge på filens navn, da den har fået et temporert navn i stil med hfhg3974f747!
Avatar billede tm85 Nybegynder
10. januar 2010 - 08:48 #13
der fandt jeg dem desværre ik :-(
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. januar 2010 - 08:51 #14
prøv lige *.docx også. Du skal søge på hele maskinen, muligvis også i skjulte filer.

Men det er altid en god ide at gemme fra starten af, så man ved hvor ens dokumenter er. Men det ved du jo godt nu...
Avatar billede tm85 Nybegynder
10. januar 2010 - 10:15 #15
Det er også prøvet. der kommer ik en eneste fil frem. Ja det er bar dumt ik at gemme, men når man bar sætter den i dvale, tænder og igen i dvale osv. - har jeg slet ik tænkt over det. men med hjælp fra en anden er opgaverne snart nået samme status som før.

Tak for hjælpen :-)