06. januar 2010 - 21:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Novell 3.12 licenser

Jeg har en Novell Netware 3.12 server stående, der hvor jeg arbejder nu. Den fungerer aldeles upåklagelig, men er en fem-bruger, og vi har lige fået den sjete arbejdsstation og skal snart have den syvende.
Mit spørgsmål er om der er nogle der har fået en Novell ti-bruger licens (eller større) tilovers, evt. ved udskiftning til mere moderne servere?

Jeg havde oprettet dette spørgsmål tidligere, men pga ekspertens ejendomelige opdatering troede jeg at jeg havde oprettet den to gange, og lukkede den igen.

Men jo mere jeg søger, er jeg overbevist om at den kun er oprettet en gang.
06. januar 2010 - 23:07 #2
?
Hej Justrace

Jeg forstår ikke en hujende fi..
Hvis jeg klikker på de links du viser kan jeg se spørgsmålene.
Men, - Den oversigt der vises over mine indlæg der vises de ikke.
Jeg kan kun komme ind på dette indlæg ved at klikke på linket i den e-mail der kommer når der kommer kommentarer.

og 90% af de gange jeg trykker på opret spørgsmål, sker der intet.
Dem der har lavet siden her, er de helt sikekr på at alt fungerer som det skal?
Nu er det så spøndende hvor mange gange jeg skal trykke på opret, for at poste denne kommentar.
Jeg må se om jeg kan få lukket de overflødige spørgsmål.
06. januar 2010 - 23:13 #3
Ha,- i første forsøg
Avatar billede justrace Novice
06. januar 2010 - 23:17 #4
Du kunne jo opgradere din browser, det kunne hjælpe hvis det er en gammel en du bruger.

Jeg fandt fint listen over dine oprettede spm.. :)
Avatar billede ukdtom Nybegynder
07. januar 2010 - 04:25 #5
Hvad du bede om er ikke kun dumt, men også ikke lovligt !
(Man må ikke udlevere gamle licenser til andre, heller ikke selv om man ikke længere benytter dem)

At holde liv i en Netware 3.12 server er ikke optimalt for dit firma.....Du bør/skal opgradere.....

Dit Server OS er mere end 15 år gammelt !

Sker der en HW fejl, er chancen for at din server efterflg. kan genskabes på ny HW ca 0 % !

Du risikerer at tabe alt !

mvh

Tommy