Avatar billede jorael Nybegynder
02. januar 2010 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows xp og USB Nokia 6234

Min Nokia 6234 er oprindelig købt hos Vodafone i Tyskland i juni 2008; den er i dag ikke låst og med simkort fra danske Telmore. Hvorfor kan min opdaterede Windows XP ikke finde driveren til denne Nokia 6234; men siger "ukendt USB-enhed", når jeg sætter den i med et originalt Nokia kabel?
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2010 - 17:18 #1
Avatar billede jorael Nybegynder
02. januar 2010 - 18:06 #2
Tak for svar. Jeg burde have at skrevet, at "Nokia PC Suite" er installeret, og selv med dens hjælp vil windows ikke genkende min telefon. Præcis det samme sker med min anden pc med win xp.
Avatar billede jorael Nybegynder
03. januar 2010 - 16:51 #3
Nu er problemet klaret. USB stikket skal sættes i PC en - i en anden USB port, og først derefter skal telefonen klikkes på. Så nu er der kontant.
Noget andet er, om man kan ændre en Vodafon fra Tyskland til at indeholde dansk software?