Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2010 - 21:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

OOP-lektioner i AS3

Hej eksperter.

Jeg er på udkig efter en person med godt kendskab til objektorientering i AS3.
Vi taler om 2-3 halve dages undervisning i OOP, gerne over et tilsvarende antal uger.

Vi gennemgår teori/struktur og praktisk udførelse hos mig (Lundtoftegade, Nørrebro i København).

Har du kvalifikationerne og er du interesseret 8-12 timers supplerende indkomst, kontakt mig da gerne ang. din timepris (ikke sort) og lad os aftale nærmere.

Mvh. Anders
Avatar billede LANILI Nybegynder
08. januar 2010 - 12:39 #1
Hej Anders,

prøv at ring til mig på 28 90 90 68 - så har jeg noget der måske kan hjælpe dig.

MVH

Lars
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2010 - 01:22 #2
Hej Lars.

Jeg har haft flere liner ude og har i sidste uge indgået aftale med en anden OOP-gut - men såfremt det ikke svarer til forventningerne, håber jeg det er OK, jeg ringer dig op.

Med venlig hilsen
Anders