Avatar billede asterix12 Nybegynder
30. december 2009 - 21:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Picasa - fælles album

Hej,

Jeg er begyndt at uploade mine/vores billeder til Picasa, men vil gerne have hjælp til at give de samme rettigheder til billederne til min kone, på dansk. Det skulle vel være muligt at have fælles album?

Venlig hilsen

Kim
Avatar billede vejmand Juniormester
31. december 2009 - 00:54 #1
Øverst er der et lille ikon (konvolut) hvor der står Del
Klik på den, og indtast din kones e-mail adresse, sæt flueben i Lad de personer, jeg deler med, bidrage med billeder
Klik på Send e-mail
Avatar billede asterix12 Nybegynder
01. januar 2010 - 13:41 #2
Hej,

Tak for dit svar, men havde nok mere en forventning om at når jeg gjore som du har beskrevet, at min kone ville kunne se vores album under Mine billeder.

Som det er nu skal hun finde billederne under Personer > foretrukne, desuden kan hun heller ikke dele billederne med andre:(

Hvis jeg har misforstået noget er jeg lutter øre:)

Venlig hilsen

Kim
Avatar billede vejmand Juniormester
01. januar 2010 - 16:05 #3
Hvis din kone skal kunne se jeres album under "Mine billeder" må i vel bruge samme login?
Ellers er det mig, der har misforstået noget.  :-)
Avatar billede asterix12 Nybegynder
01. januar 2010 - 16:27 #4
Hej,

I så fald vil vi ikke hver kunne have vores google konto eller?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. januar 2010 - 16:35 #5
Det kan i vel godt, selv om i kun bruger den ene i Picasa?