Avatar billede Glad-for-Excel Nybegynder
30. december 2009 - 19:21 Der er 4 kommentarer

TV - Amitech 32L 941 - kode til universal fjernbetjening

Kan finde 4 cifrede koder til universalfjernbetjening, men min universal tager kun i mod 3 cifrede koder. Og da den ikke har Amitech i manualen - vil jeg høre om der er nogen der måske har en 3 cifret kode til Amitech - så jeg kan benytte en universal betjening til det gamle - men stadig yderst brugbare TV.
Avatar billede sth Novice
30. december 2009 - 20:01 #1
jeg har selv en Amitech 32" LCD HDTV 32L 941 (Sølv) / 941B (Sort)
og hjælper dig gerne i det omfang det ermuligt, jeg kan hente manualer fra Amitech, men du kan jo også selv kontakte dem.

Har du nogen ide om hvadjeg skal lede efter? og hvor ?
Avatar billede Glad-for-Excel Nybegynder
30. december 2009 - 20:19 #2
Samme TV vi har. Fjernbetjeningen er væk:-)  Universal fjernbetjeninger har brug for en kode for at den virker sammen med tv'et. Alt hvad jeg kan finde er 4 cifrede - men min universal fjernbetjening vil kun tage 3 cifre.

Ved ikke hvor jeg skal finde det :-)
Avatar billede sth Novice
31. december 2009 - 10:29 #3
Prøv at kontakte Amitech
Avatar billede Glad-for-Excel Nybegynder
31. december 2009 - 11:10 #4
Tak for forslag. Har forsøgt. De svare ikke på e-mail. Måske er jeg heldig efter Nytår..... Men ville jo gerne se TV.