Avatar billede junold Nybegynder
30. december 2009 - 14:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilføje e-mail domæne

Jeg har lidt problemer med at tilføje et nyt domæne til min exchange server. Jeg har oprettet det i default policy. Hvis jeg sender fra en intern eksisterende adresse, til den nye virker det. Jeg kan ikke sende hverken internt eller eksternt fra den nye adresse, og hvis jeg sender til den nye adresse, fra f.eks. gmail, forsvinder mailen. Der kommer ingen delevery failure...

Jeg får denne fejl, når jeg forsøger at sende fra en adresse på det nye domæne:
Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

Emne: test
Sendt: 30-12-2009 14:00

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

  Jesper Unold den 30-12-2009 14:00
  You do not have permission to send to this recipient. For assistance, contact your system administrator.
  MSEXCH:MSExchangeIS:/DC=dk/DC=hest:EXCHANGE2003

Hvor kan jeg have glemt at oprette noget? Jeg har lavet mx record på DNS'en, både min egen og dandomain's...
Avatar billede mvhansen Nybegynder
30. december 2009 - 18:18 #1
Hej junold
har du lavet en ny accepted Domains

mvh

mvhansen
Avatar billede junold Nybegynder
19. januar 2010 - 08:39 #2
Er det ikke kun i 2007 man skal det? Det her er en 2003 server...
Avatar billede junold Nybegynder
19. januar 2010 - 08:54 #3
Jeg får forresten ikke ovenstående fejl længere. Nu kommer der først en fejl længe efter afsendelse, om at den fik timeout...
Avatar billede erbofloe Nybegynder
26. marts 2010 - 20:29 #4
Jeg bruge nedenstående fremgangsmåde, og det plejede at virke:

http://www.servolutions.com/support/config_exchange_2003.htm
Avatar billede junold Nybegynder
17. juni 2010 - 09:25 #5
erbofloe, vil du smide et svar, så kan jeg lukke denne tråd.
Avatar billede erbofloe Nybegynder
17. juni 2010 - 21:27 #6
Ok