Avatar billede 01-gjk Nybegynder
29. december 2009 - 21:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til danske bank activcard

Hej, jeg har et activcard fra Danske Bank. Jeg har skiftet batterierne på den, men nu er kontrasten så høj at jeg ikke kan se noget.

Er der nogen der har sådan et kort, som kan hjælpe mig igennem skridt for skridt til at få det ændret, eller muligvis link til en manual? Det ville være meget behjælpeligt

01-gjk
Avatar billede madser22 Novice
29. december 2009 - 21:34 #1
Problemet ved activcard er at hvis du skifter batteri og du ikke gør det meget meget hurtigt, kan der ske dette, eller der kan også komme nogle andre fejl.
Det eneste du kan gøre er at bestille et nyt. Det tager 2-3 bankdage.
Avatar billede 01-gjk Nybegynder
29. december 2009 - 21:41 #2
Hmm, det var dog et usselt system. Men der var altså kun tale om sekunder ved batteriskift. Tak for hjælpen så.
Avatar billede madser22 Novice
29. december 2009 - 21:56 #3
ja jeg er delvis enig i dig.
men selv tak da.

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede madser22 Novice
29. december 2009 - 21:56 #4
hov havde vist lagt et svar.