Avatar billede Ebuc Nybegynder
29. december 2009 - 12:59 Der er 5 kommentarer

Ny pc til alm opg og spil

Har været for impulsiv, og købt et spil "Call of Duty" Modern Warfare 2",som sønnerne sidder og spiller på deres MAC,og nu viser det sig at jeg ikke kan spille det,da mine pc,en bærbar og en stationær slet ikke har kræfter til at køre det!!

Nå sket er sket!!!men hvad skal jeg ofre af penge på en ny pc,enten bærbar eller stationær for at kunne muntre mig med spillet??

                  v.h.Tom
Avatar billede Blandy Praktikant
29. december 2009 - 13:03 #1
Hvis du er på udgik efter en stationær, som altid vil være den billigeste og kraftigeste løsning, så kan du nøjes med små 3000 kr. Men det er kun som forudsætning at du kun lige kan kører spillet. Vil du være mere fremtidssikret skal du op i 5000 - 6000 kr.

Men det er svært at sige hvor meget du skal give, da det kommer an på hvad du vil ha at din computer skal kunne.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2009 - 13:05 #2
Avatar billede Ebuc Nybegynder
05. januar 2010 - 19:50 #3
Tak for svaret,og det var også hvad jeg regnede med,så det ser foreløbig ud til en evt ny stationær.

v.h.tom
Avatar billede Ebuc Nybegynder
05. januar 2010 - 21:46 #4
Acer Aspire M 1100 -2072 for langsom!!!! det er denne pc jeg gerne ville ha til at kunne spille Call of Duty Modern Warfare,men tvivler på at det kan lade sig gøre!

v.h.tom
Avatar billede Ebuc Nybegynder
06. februar 2010 - 11:39 #5
Lukker tråden.v.h.tom