Avatar billede martinfroslev Nybegynder
27. december 2009 - 21:17 Der er 3 kommentarer

GPS til Iphone 3GS?

Nogle der kender et sted hvor at man kan købe eller få en gratis GPS til iphone den skal helst højest koste 400 kr. (gerne gratis hvis der findes det) og den skal kunne virke i Danmark men også gerne i udlandet.

PS. Jeg vil ikke lave alt det der jailbreak osv.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
27. december 2009 - 22:39 #1
Jeg er ikke helt med på hvad du mangler. GPS er indbygget i iPhonen.
Avatar billede martinfroslev Nybegynder
28. december 2009 - 20:09 #2
Ja, men det er jo bare sådan noget hvor at man selv skal finde rundt. Jeg vil have sådan en som der f. eks er også i vores bil der siger hvornår at man skal dreje.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
28. december 2009 - 20:12 #3
Nå på den måde. GPS betyder Global Positioning System, og er den chip der holder styr på din position. Det har altså ikke noget med selve softwaren at gøre. Google Maps kan godt finde vej, men der er ikke speaker på. Ellers har Tom Tom også lavet software til iPhonen.