Avatar billede faramir Nybegynder
27. december 2009 - 16:44 Der er 2 kommentarer

Forskel på MacBook Pro batterier?

Hej Macfolk

Jeg skal til at have et nyt batteri til min MacBook Pro fra starten af 2007 - dvs før unibody designet. Jeg har været inde på batteribyen.dk og se, om man kunne få det lidt billigere end hos Apple (1100 kr)

Disse to kom op, men jeg har svært ved at se forskellen:

http://www.batteribyen.dk/batteri_til_baerbar___macintosh_apple_macbook_pro_15___a1175__kompatibelt-p-4718.html?from=kelkoo&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Batteri+til+b%E6rbar+-+Macintosh+Apple+Mac

http://www.batteribyen.dk/batteri_til_baerbar___macintosh_apple_macbook_pro_15___a1175__kompatibelt-p-4603.html?from=kelkoo&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Batteri+til+b%E6rbar+-+Macintosh+Apple+Mac

Håber I kan hjælpe, og på forhånd tak!
Avatar billede andersberg Nybegynder
28. december 2009 - 22:39 #1
Hej

Jeg ville købe det her:

http://www.traderjoe.dk/batteri_til_apple_a1175_macbook_pro_15_originalt-p-98.html?cat_id=174&cPath=173_174

Der koster et originalt batteri 899 kr. inkl levering.

Jeg kender Jesper der har webshoppen, yderst reelt fyr.

Mvh. Anders
Avatar billede andersberg Nybegynder
28. december 2009 - 22:44 #2
Og for lige at svare på dit spørgsmål.

Begge batterier er uoriginale, det ene (det billige) er med plastik cover, hvorimod det andet (det dyre) er med aluminium cover. Derudover har det dyre en større kapacitet.

Det originale som jeg har henvist til, har en bedre kapacitet (dvs. holder strøm længere) end det billige du har henvist til.

Så igen, jeg ville HELT klart vælge det originale batteri til 899 kr.

Mvh. Anders