Avatar billede Simo8561 Nybegynder
26. december 2009 - 19:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Min Steam account er blevet hacked!

Hej min steam account blev d 23 december hacked. Hackeren har både skiftet password og email til kontoen! Jeg har skrevet til steam support, men jeg har hørt at hvis hackeren ændrer mailen til steam accounten er der ikke noget at gøre!

Hjælp ønskes
Avatar billede dogan90 Nybegynder
26. december 2009 - 21:04 #1
Du kan få min account hvis du vil have den. Jeg har dog kun CS 1.6 og Zero.
Avatar billede Simo8561 Nybegynder
26. december 2009 - 22:02 #2
Mange tak, men håber ikke det bliver nødvendigt :) Håber steam support svarer på mandag.
Avatar billede dogan90 Nybegynder
26. december 2009 - 22:08 #3
Okay du skriver bare en personlig meddelelse til mig på mandag så.
Avatar billede Simo8561 Nybegynder
26. december 2009 - 22:16 #4
Jo det skal jeg nok ;)
Avatar billede Simo8561 Nybegynder
29. december 2009 - 02:27 #5
Problemet er blevet løst. Steam support ændrede min email tilbage til den jeg brugte til at kontakte dem med, og alt fungere som det skal :)
Avatar billede dogan90 Nybegynder
29. december 2009 - 18:34 #6
Nå, så giv mig lige de point for at have givet dig en account :D hehe
Avatar billede mark-ch Nybegynder
18. januar 2010 - 18:37 #7
hey jeg er også blevet hacked af en idiot for et stykke tid siden, og jeg har oss skrevet til steam, men jeg har ikke fået noget tilbage :(

ville bare vide hvad du skrev til dem og hvorfor en email du skrev til :D
for ville meget gerne have den tilbage.
Avatar billede Simo8561 Nybegynder
22. maj 2010 - 00:36 #8
Jeg var inde på steam supports hjemmeside. Der står alt hvad man skal gøre.

Det er ikke nok bare at skrive til dem, du skal også have et konkret bevis for at det er din konto, feks hvis du har købt feks. cs i en butik, skal du scanne den seddel hvor aktiveringskoden står på sammen med dit ticket nummer. Men som sagt står alt det inde på siden.

https://support.steampowered.com/

Det tog dem ca 1-2 uger at svare.
Avatar billede Weco Nybegynder
18. juni 2012 - 13:51 #9
Hey, igen har nu fået mit account tilbage.