Avatar billede joysens Nybegynder
26. december 2009 - 16:00 Der er 23 kommentarer

Gamer-computer

Hej Eksperter

Jeg søger en computer med helst (skærm , tastatur , mus/måtte)
Den skal ikke være for gammel og ikke fejle noget.
Den skal ikke larme for meget og helst en Gamer-computer
Det vil sige helst en stor blæsere så den kan stå tændt døgnet rundt eller noget i den stil.
den må ikke slukke pga. den bliver varm eller noget.
og prisen skal ikke være en formue ..

kender i en hjemmeside / en person som sælger sådan en computer, så skriv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2009 - 17:36 #1
Avatar billede lange2009 Nybegynder
26. december 2009 - 18:32 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2009 - 18:42 #3
lange2009> det der har absolut INTET med et svar at gøre!
Præciser det, eller jeg smider en anmeldelse efter dig for spam.
Avatar billede lange2009 Nybegynder
26. december 2009 - 18:45 #4
der står om vi kender en hjemmeside, også vidt jeg ved så er det der en hjemme side med gamer pcer p?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2009 - 19:40 #5
Ja - til sidst i spørgsmålet, men du skal lige læse det han skriver først :D

LOL ;)
Avatar billede lange2009 Nybegynder
26. december 2009 - 19:45 #6
hvad er det jeg skal læse?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2009 - 22:02 #7

Jeg søger en computer med helst (skærm , tastatur , mus/måtte)
Den skal ikke være for gammel og ikke fejle noget.
Den skal ikke larme for meget og helst en Gamer-computer
Det vil sige helst en stor blæsere så den kan stå tændt døgnet rundt eller noget i den stil.
den må ikke slukke pga. den bliver varm eller noget.
og prisen skal ikke være en formue ..

han søger forslag til en pc der kan det han efterlyser.
Avatar billede lange2009 Nybegynder
27. december 2009 - 02:37 #8
ja, også en hjemme side hvor de krav han stiller bliver opfyldt
Avatar billede joysens Nybegynder
27. december 2009 - 05:08 #9
Kan ikke se pointen i det du mener john_stigers
Avatar billede joysens Nybegynder
27. december 2009 - 05:09 #10
og tak Lange2009 ..
i må godt skrive andre hjemmesider hvis i kender nogle
Avatar billede Jensen DK Novice
27. december 2009 - 06:56 #11
joysens! Hvad lægger du et svar for?
Avatar billede lange2009 Nybegynder
27. december 2009 - 12:23 #12
på dell.dk kan du vidst sammensætte din egen, men ved ikke om det er noget der har interresse. og zepto.dk har nogle gode gaming bærbar
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2009 - 12:28 #13
LOL!!!
Kom nu ind i kampen for h......!!!

Det i skriver som svar er jo lige så godt som at skrive han bare skal bruge Google!!!! f.eks. http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=gamer+pc&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=f&oq=

joysens du kan da ikke mene at det er svar nok bare at linke til en tilfældig side????
Vi kan jo ikke vide hvor meget forstand du har på PC og at finde den rette til dig!!!!
Avatar billede Jensen DK Novice
27. december 2009 - 12:46 #14
lange2009!Jeg tror at zepto.dk er gået konkurs kan altså ikke bruges.
Avatar billede joysens Nybegynder
27. december 2009 - 20:32 #15
jeg vil ikke have at du skriver her inde mere john_stigers .
tak for din mening,
og silbidor: hvad sker der når jeg lægger et Svar ? .
kan ikke se hvorfor i er IMOD, når jeg prøver på at få hjælp :s

Folk der er imod lad være med at skriv herinde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2009 - 21:24 #16
Kan du ikke tage mosten da?
Avatar billede off-line Nybegynder
27. december 2009 - 22:11 #17
john_stigers har ret i, at det er forkert at lægge et link som
et svar. Lægger man et svar, skal man være sikker på, at det er
SVARET. Ellers venter man på, at spørger beder en eller flere,
om at lægge et svar. Det er da ikke så svært at forstå, er det?
joysens
På baggrund af ovenstående, som er i overensstemmelse med Ekspertens regler, er din kritik af stiger forfejlet.
Derudover kan siges, at selv om det er dig, som har oprettet
spørgsmålet, har du ikke ejerskab på det. Alle Ekspertens brugere
har ret til at kommentere spørgsmål og kommentarer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2009 - 22:17 #18
Tak for backup.
Avatar billede off-line Nybegynder
27. december 2009 - 22:38 #19
Manglede da bare. Man kan ikke uden videre stritte folk ud,
fordi, som du skriver, man ikke kan tage mosten:)
Avatar billede Jensen DK Novice
28. december 2009 - 06:04 #20
joysens!

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på accepter svar nede til venstre, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning
Avatar billede lange2009 Nybegynder
28. december 2009 - 16:35 #21
jeg kan heller ikke komme ind på zepto, men tror ikke de er gået konkurs:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2009 - 19:15 #23
joysens nu har jeg beskrevet i detaljer hvad jeg mener.
Hvis du vil have MIN mening, så lukker du dette spørgsmål og opretter et NYT hvor du skriver præcist hvad du efterlyser.

Du kan ikke få noget brugbart på baggrund af de oplysninger du startede med at give.

Jeg søger en computer med helst (skærm , tastatur , mus/måtte)
Den skal ikke være for gammel og ikke fejle noget.
Den skal ikke larme for meget og helst en Gamer-computer
Det vil sige helst en stor blæsere så den kan stå tændt døgnet rundt eller noget i den stil.
den må ikke slukke pga. den bliver varm eller noget.
og prisen skal ikke være en formue ..

1. "Den skal ikke være for gammel og ikke fejle noget."
Det giver ingen mening at skrive det - hvad er "ikke for gammel"?

2. "Den skal ikke larme for meget og helst en Gamer-computer"
Hvad er de præcise krav? Skal den kunne stå tændt natten over uden at den holder dig vågen? Hvilke spil skal den kunne trække?

3. "Det vil sige helst en stor blæsere så den kan stå tændt døgnet rundt eller noget i den stil."
Her lyder det som om du ikke er helt klar over om en stor blæser er nok til at gøre så den ikke larmer. (Det er det så ikke, kan jeg oplyse!)

4. "den må ikke slukke pga. den bliver varm eller noget." Man kan ikke garantere sig 100% mod hardware defekter på nye pc´ere, men som du starter spørgsmålet må din nye pc også gerne være brugt...???

5. "prisen skal ikke være en formue"
Hvad er en formue????