Avatar billede lange2009 Nybegynder
25. december 2009 - 20:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Roccat kave headset.

hej igen:D
jeg har lige fået et Roccat kave headset hvor der er 5.1 lyd i, så jeg mangler jo indgange til de sidste 2 jackstik, og jeg spiller på en bærbar så det er jo ikke bare lige at skifte?
så jeg tænkte på om man kunne købe en form for USB hub eller sådan noget?
Avatar billede egidiussen Nybegynder
26. december 2009 - 07:46 #1
Hejsa
Du skal bare bruge USB-stikket hvis du bruger bærbar, da du ikke har et lydkort som har "nok" jackstik.
Hvis du ikke har USB-stik nok ledig på din bærbar, så kan du bruge sådan en her:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=531695
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=408056
Avatar billede lange2009 Nybegynder
26. december 2009 - 13:30 #2
ja, men når man bare sætter usb stikket til så kommer lyden stadig ud af højtalerne?
Avatar billede egidiussen Nybegynder
26. december 2009 - 20:50 #3
Ja, det ved jeg ikke - manualen må sige noget om det.
Avatar billede Xaiz Nybegynder
28. december 2009 - 14:36 #4
-USB stikket er til strøm, hvor jackstikkene er til surroundsound lyd.
-Du kan få et extern lydkort aka USB lydkort, som du kan sætte jacksne I.
-Tror godt du kan sætte et i, men du bliver begrænset til kun at kunne bruge sterio.
Avatar billede lange2009 Nybegynder
28. december 2009 - 16:36 #5
ja, men hvad for et usb lydkort skal jeg vælge?
Avatar billede egidiussen Nybegynder
29. december 2009 - 08:03 #6
Umiddelbart kunne det være noget som det her:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=96157

Dog vil jeg sige, at jeg ikke har praktiske erfaringer med hverken de lydkort eller dit headset.
Avatar billede lange2009 Nybegynder
30. december 2009 - 23:32 #7
problemet er løst:)
Avatar billede egidiussen Nybegynder
31. december 2009 - 09:14 #8
Hvad blev løsningen?
Avatar billede lange2009 Nybegynder
31. december 2009 - 11:39 #9
bruger min stationær istedet for. der har jeg 5.1 lydkort
Avatar billede worldofwarcaft Nybegynder
01. november 2011 - 19:52 #10
Kunne du godt bruge den til din bærbar, ude de 2 sidste Jackstik `?`