Avatar billede SuperP Nybegynder
21. december 2009 - 23:20 Der er 4 kommentarer

Mangler et flot banner som tiltrækker besøgende

Hej..
Jeg kunne ikke finde en mere passende kategori at sætte mit spørgsmål. Om forladelse hvis det er den forkerte kategori.

Jeg mangler et banner til en sexside.
Evt 2 stk i 468x60.

Billeder kan ses på url hvis det ønskes?

På forhånd tak..

Brug fantasien :-)
Avatar billede mall Nybegynder
22. december 2009 - 00:41 #1
Det ikke nemt at lave noget til noget, som man ikke ved hvad er..

Link til siden, og billeder du vil have brugt osv.. Farver, tekst..
Avatar billede SuperP Nybegynder
22. december 2009 - 07:27 #2
Beklager de manglende informationer. Men vil ikke overtræde eksperten.dks regel sæt. Hvis de ikke acceptere pornografisk materiale.

Men link:
http://www.superporn.dk

Billeder:
Hvis du kan finde nogle på siden må du gerne bruge dem.
Jeg tager det fulde ansvar.

Farver/tekst:
Røde, sorte farver.
Teksten må du gerne selv finde på, vær lidt ditry på tasterne. Men vil meget gerne komme med eksempler.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2009 - 09:30 #3
Har du ophavsretten til billederne??????
Avatar billede SuperP Nybegynder
05. januar 2010 - 22:44 #4
Jeg har en stak billeder jeg må bruge. Kan smide dem op så I kan se om det er noget I kan arbejde med.