Avatar billede KasperMC Nybegynder
20. december 2009 - 18:03 Der er 8 kommentarer

Windows 7 - Lyd på Asus P5AD2-E Premium bundkort problem.

Jeg har et problem med at få lyden til at virke i Windows 7. Når jeg ser på Enhedshåndteringen, så ser det fint ud, uden nogen fejl meddelelser i lyden. Men altså ingen lyd.

Jeg bruger onboard lyd på Asus P5AD2-E Premium Bundkortet.

Når jeg kigger på Asus hjemmeside, så er der ingen drivere Windows 7 drivere til mit bundkort endnu.

Venligst
Kasper
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2009 - 18:24 #1
Har du skiftet fra Xp til Win 7?
Avatar billede KasperMC Nybegynder
20. december 2009 - 19:17 #2
Fra Vista til Win 7.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2009 - 19:22 #3
Så burde du kunne bruge Vista driver til dit lydkort.
Avatar billede KasperMC Nybegynder
20. december 2009 - 19:58 #4
Det lyder godt. Det prøver jeg. Indtil videre tak. :-)
Avatar billede KasperMC Nybegynder
20. december 2009 - 20:50 #5
Asus har ingen lydkort drivere til cmi 9880 til Vista, kun til XP. Jeg har søgt efter den hos c-media også og kan heller ikke finde den der. Og de sider som jeg ser på nettet har kun til XP. Kan du hjælpe mig med en driver til Vista?
Eller skal jeg prøve at installere en xp driver?
Avatar billede KasperMC Nybegynder
20. december 2009 - 21:02 #6
Jeg har prøvet med en xp driver og det virker. Tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2009 - 22:36 #7
Har været væk i aften,men du har jo klaret det fint selv kan jeg se. Ja det er godt der er nogle drivere der virker fremad rettet. Desværre sker det modsatte desværre jo også. Du lægger bare selv et [svar] som du selv accepterer. Så beholder du pointene til en anden gang du skal have hjælp. Du har svaret i indlæg #2. Det accepterer du bare, og så er det i orden.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. januar 2013 - 16:19 #8
Husk at lukke tråden ikke?