Avatar billede mrdanielson Nybegynder
18. december 2009 - 15:02 Der er 5 kommentarer

Backup af SELVE operativsystemet, og derefter installere nyt?

Hejsa :-)

Jeg kunne smadergodt tænke mig at smide Windows 7 på min pc, men så er problemet bare at jeg også gerne vil have lavet en backup af Windows Vista Home Premium som jeg har på min pc (og som også fulgte med da jeg købte), men hvordan gør man? Skal være så man kan installere det igen, hvis man nu ikke gad windows 7 alligevel.. Og nej, jeg gider ikke virtuelle maskiner :-)

NB: Der fulgte IKKE cd med operativsystemet til pc'en da jeg købte den.

Håber sgu i kan hjælpe mig, vil være super fedt ;-)

På forhånd tak, og god jul / juleferie, til jer som har fået ferie :-)

Mvh,

Daniel.
Avatar billede xicrow Nybegynder
18. december 2009 - 15:42 #1
Tror ikke lige det spørgsmål hører til under PHP-programmering...

Prøv under styresystemer i stedet:
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/

/xicrow
Avatar billede mrdanielson Nybegynder
18. december 2009 - 16:28 #2
Jeg beklager, selvfølgelig gør det dét, har oprettet så mange php spørgsmål på det seneste, så ja er lidt forvirret :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
18. december 2009 - 16:49 #3
Ja xicrow har ret, spørgsmålet ligger forkert.
Men du kan ganske let lave et Såkaldt Image, med dette storartede,
gratis program (man skal dog registrere sig for at få nøglen)
http://www.paragon-software.com/home/db-express/

Noget andet er, om der ikke ligger en Recovery på din harddisk?
Det plejer at være sådan, at enten får man en Recovery DVD, eller
den ligger på disken, og activeres ved, under opstart, at trykke
F.eks. ctrl-alt-F10
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2009 - 19:23 #4
Hvorfor kører du ikke bare "DUALBOOT" altså installerer begge systemer på computeren
Avatar billede off-line Nybegynder
23. december 2009 - 00:41 #5
Nå spørger kan åbenbart heller ikke finde ud af, at følge op på
sit eget spørgsmål. Så jeg melder tråden fra:(