Avatar billede futte21 Nybegynder
15. december 2009 - 11:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows XP blå skærm?

Hej!

Min stationære computer viste blå skærm for nogle uger siden da jeg prøvede at starte den op, og efterfølgene genstartede den bare, det var ikke til at se hvad fejl den skrev inden den genstartede.

Jeg har så prøvet at reperare win XP via en xp installation, det virkede også fint, den kunne starte ligeså fint op bagefter. Men efter at have lavet en genstart kom samme problem frem igen med blå skærm.

Nu har jeg prøvet utallige gange at formatere computeren helt fra bunden og installere windows XP home på computeren igen, hvilket også lykkedes hver gang( skal lige siges den kører ikke super hurtigt som den ellers har gjort. Men efter jeg begynder at installere antivirus + opdatere windows opføre den sig mærkeligt, og nu er jeg endt med blå skærm igen under opstart - nu står der følgene i fryset tilstand:

STOP: c0000218 (Registreringsdatabasefilfejl)
Registreringsdatabasen kan ikke indlæse hivet-filen:
eller dets log eller kopi.
Filen er beskadiget, ikke til stede eller kan ikke skrives til den.
Starter lagring af den fysiske hukommelse.
Avatar billede futte21 Nybegynder
15. december 2009 - 12:13 #1
nogle forslag til hvad detr kan være?... Evt nogle idér til hvad jeg kan prøve?
Avatar billede hcma Novice
15. december 2009 - 16:41 #2
læs det grunding igennem:
http://support.microsoft.com/kb/307545/da
Avatar billede futte21 Nybegynder
15. december 2009 - 22:12 #3
lig svar hcma
Avatar billede hcma Novice
15. december 2009 - 23:06 #4
svar