Avatar billede spaulsen Nybegynder
14. december 2009 - 08:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med at forbinde til database på server

Jeg er ved at lave en hjemmeside med login vha php og mysql.
Jeg har det kørende på min egen synology server.

For at få forbindelse til MySql skal jeg i min php fil skrive:
databaseserver, brugernavn, password og databasenavn jeg kender alt på nær databaseserver? Ved ikke hvad man skal skrive der?
Er det serverens ipadresse (virker ikke) eller hvordan?
Avatar billede acore Ekspert
14. december 2009 - 15:33 #1
Prøv med 'localhost'
Avatar billede spaulsen Nybegynder
07. juli 2011 - 09:17 #2
Spørgsmål lukket
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juli 2011 - 04:24 #3
localhost virkede ikke?
Avatar billede spaulsen Nybegynder
08. juli 2011 - 10:04 #4
Undskyld. Jeg kan faktisk ikke huske det. Men jeg vil gerne give dig point. Skal jeg så skrive en mail til dig?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juli 2011 - 15:19 #5
Nu var det acore's forslag ikke mit, saa hvis det virkede skulle han have point.