Avatar billede redbeast Nybegynder
12. december 2009 - 15:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

NAS Server Q-Nap TS110 / Windows 7 / 64bit

Hej

Jeg håber der måtte være nogle som kan fortælle mig hvordan jeg for synliggjort min NAS i windows7, jeg har adgang til min server via ip. adr. Jeg mangler bare at kunne få windows til at se den, således at jeg kan kopier filer over på, samt organisere min mappe strukture.

Håber der måtte være en venlig sjæl der kan hjælpe??
Avatar billede justrace Novice
12. december 2009 - 16:59 #1
Du skal bare sætte samme arbejdsgruppe på begge enheder, så skulle det køre.
Avatar billede chalde Seniormester
12. december 2009 - 23:22 #2
Og evt. slå netværksregistrering til i kontrolpanel -> netværks og delingscenter -> rediger avancerede delingsindstillinger.
Avatar billede redbeast Nybegynder
13. december 2009 - 14:02 #3
Jeg Takker, nu skal jeg bare lige vide hvordan jeg kan krisitere jer for point, da det er længe siden jeg har brugt dette forum og ikke kan huske hvordan det forgår
Avatar billede justrace Novice
13. december 2009 - 14:06 #4
Det er når der er lagt et "Svar". :)

Hvad gjorde du?