Avatar billede Sokine Nybegynder
12. december 2009 - 12:00 Der er 8 kommentarer

Problem DVD brænder

Jeg har fået et problem med min DVD brænder.
Hver gang jeg lægger en ny DVD i brænderen laver den noget mærkeligt under læsningen. Når jeg klikker under "egenskaber" vises den at alt er optaget, men 0 byte. Jeg kan ikke brænde på DVD ´en. Nu har jeg prøvet at lægge flere nye DVD ´er i brænderen og det samme gentager sig.
Håber nogen kan hjælpe med problemet.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. december 2009 - 12:17 #1
Hej Sokine og velkommen til.
Er det en nyt fabrikat dvd du bruger, eller har det kunnet bruge dem før?
Kan det afspille købe dvd film?
12. december 2009 - 12:18 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...
Avatar billede 220661 Ekspert
12. december 2009 - 12:22 #3
Karise_Larry, det er fint du skriver hun har lagt det ind på en forkert kategori, men kunne man som erfaren bruger af Eksperten så ikke vejlede til hvor spm så skal stilles?
Avatar billede f-arn Guru
12. december 2009 - 12:39 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
12. december 2009 - 12:44 #5
Hej Sokine, som f-arn skriver i #4, så er det bedst du opretter det spm i den rette kategori. Og det er den rigtige.
Du lukker dette spm ved at skrive et svar, og selv acceptere dit svar så du beholder pointene. Se faq
Avatar billede f-arn Guru
12. december 2009 - 13:37 #6
Avatar billede Sokine Nybegynder
12. december 2009 - 17:29 #7
Hej og tak for velkomsten.
Ja jeg er helt ny på dette forum, så jeg har nogle begyndervanskeligheder.
DVD - drevet kan både læse DVD og CD. Det er kun når jeg lægger en ny DVD i DVD-drevet at der under egenskaber vises at DVD ´en er fyldt. Når jeg åbner DVD ´en viser den at der ikke er noget på DVD´en, men jeg kan ikke brænde noget på den.
Lægger jeg DVD´en over i en anden computer og vil brænde den, beder brænderen om en anden DVD.
Avatar billede Sokine Nybegynder
13. december 2009 - 16:48 #8
Tak