Avatar billede miria Nybegynder
10. december 2009 - 13:12 Der er 2 kommentarer

Adgang til gamle filer

Hej

Jeg har haft nedbrud på min pc-er. Jeg har nu fået en ældre pc-er at og køre og det er fint nok. Men jeg kunne jo godt tænke mig, at få kontakt med mine gamle filer, men det kan jeg åbenbart ikke få held med.
Min gamle pc-er kører på IDE og min HD fra min tidligere PC-er kører på SATA. Når jeg kører på min gamle PC-er kører det egenlig fint det går lidt langsom men ok. Hvis jeg tilslutter min SATA HD fra min nyeste PC kan jeg se at den etr der i BIOS, men jeg kan ikke finde den under enhedshåndtering, er der mulighed for jeg kan få adgang til mine gamle filer på min SATA HD.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2009 - 13:28 #1
ja køb sådan et usb kabel og du er igang.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=391825

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2009 - 13:30 #2
glemte lige at skrive at de fleste computer forretninger har det

sæt stik i harddisken og sæt usb stikket i og du kan hvis harddisken dur henta alle ting ud fra den