Avatar billede kemiskdild Nybegynder
09. december 2009 - 18:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til service fra EDBBIKSEN.DK!

hejsa!

For ca. et år siden købte jeg en Vega MS-163A hos edbbiksen.dk

Desværre er blæseren ved at sætte af nu her, defekt kugleleje eller lignende. Problemet er bare at edbbiksen.dk er gået konkurs siden mit køb. Hvor kan jeg få reklamation på mit produkt henne?

Har søgt igennem blogs, portaler og lignende men umiddelbart har jeg ikke fundet et svar, håber I kan hjælpe! :)

På forhånd tak :)
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2009 - 19:41 #1
Der sidder en "blæser" både i kabinettet, på strømforsyningen og mange grafikkort også - hvilken én er det der råber ?

- Hvis du er i tvivl, så kan man være heldig at spotte den rigtige, ved at lytte med et sugerør...
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
09. december 2009 - 20:17 #2
hehe det er desværre blæseren i kabinettet(Den blæser der sidder yderst under skærm og køler bundkort) :(

Blæser til gfx kort virker perfekt.

Problemet er jo bare at jeg gerne skulle have en reklamationsret på maskinene indenfor de første 2 år, men hvor kan jeg reklamere når edbbiksen er gået konkurs? :(
Avatar billede off-line Nybegynder
09. december 2009 - 23:37 #3
Hvis du kan finde producenten, så klag din nød der, selv
om det er tvivlsomt, om du får noget ud af det. Du bruger nok
bare en masse tid. Det nemmeste er nok, at pille blæseren af, tage den med hen i en computerforretning, og købe en magen til.
Det er godt nok surt, men en konkursforretning er næppe værd at
rode med?
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
10. december 2009 - 10:23 #4
Yeah det tænkte jeg også, men hvor finder jeg vega producenten?

Har ledt på nettet efter den direkte forhandler af vega bærbare?
Avatar billede off-line Nybegynder
10. december 2009 - 12:38 #5
Jeg kunne heller ikke se det, der er så meget som hedder Vega.
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
10. december 2009 - 21:49 #6
Argh er der slet ikke én eneste der har et bud på hvor jeg kan søge om service/reklamation på et VEGA MS-163A bærbar?
Avatar billede fuglen1 Novice
11. december 2009 - 08:44 #7
Det jeg kan finde er det måske sddata der står bag vega.
men der er eller ikke noget at hente da de gik konkurs i Marts
http://crn.dk/nyheder/SD-Data-konkurs-1.46565.html

De har så købt dem fra Chicony, Uniwill og Asus som så kan være producenten af den

Men om de vil have noget med sagen at gøre ved jeg så ikke.
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
09. marts 2010 - 23:18 #8
lukket