Avatar billede tdh1309 Juniormester
08. december 2009 - 15:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DVD rip/ redigering

Hej
Jeg skal have rippet nogle DVD'er med gamle hjemmeoptagelser og have dem konverteret til divx vil jeg tro (det skal eksempelvis kunne lægges på youtube).
Har forsøgt at google og lignende men det er ikke lykkedes mig endnu at finde noget (gratis) til rip af dvd'en.

Forslag til noget godt og gratis software efterlyses derfor.
Eksempelvis har jeg fået installeret dvd-codec til min videoplayer, men den kan ikke rippe dvd'en kun afspille den!
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2009 - 16:02 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2009 - 16:19 #2
Avatar billede tdh1309 Juniormester
08. december 2009 - 16:24 #3
Spændende - glæder mig til at få kigget dem nærmere igennem.
Kom bare med et svar :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2009 - 16:29 #4
Kommer her. Men efterprøv dem først, da jeg ikke selv har prøvet dem. DVD FAB har jeg dog prøvet i en anden version (4 Platinium) hvor man kan kopiere en dvd og kun få de ting med som er relevant.
Avatar billede tdh1309 Juniormester
08. december 2009 - 19:21 #5
Hmm
Ingen af dem kunne løse opgaven!
Jeg kunne rippe dvd'en men kun som dvd fil, der var ikke muligehed for konvertering mellem forskellige formater!
Så jeg fortsætter jagten, men tak for input!
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
15. februar 2010 - 09:17 #6
Fandt du nogen sinde noget?

Jeg søger nemlig også et gratis program til at rippe en dvd med.
Avatar billede tdh1309 Juniormester
15. februar 2010 - 17:20 #7
Nej - ikke rigtigt !